Be like snow; Beautiful but cold

Hej! Min helg spenderades i Hjortkvarn hos älskling, i fredags hjälpte Sabine mig med avfärgning och blekning (bilder nedan), sen hade jag en mysig hemmakväll med älsklings familj och somnade skapligt tidigt. På lördagen så slingade jag Simons hår och sen fixade vi oss och for in till Örebro med Linn och Rikard, vi käkade donken, for runt lite i Örebro och träffade lite folk! På söndagen hjälpte jag Simons mamma att bleka håret och det blev väldigt bra för att vara första gången jag gör det på långt hår. Sen iväg till stallet och ta hand om gammelgubben, kommer inte ihåg vad jag gjorde dock bara att det tog typ jättelång tid hehe. 
 
Den här veckan har gått segt, var hästledig i måndags så då umgicks jag med Saga efter skolan, vi pratade om allt mellan himlen och jord och sen åkte jag till mormor för middag eftersom hon fyllde år! Sen åkte jag till Saga igen och så sov jag där. På tisdag morgon när Saga skulle till skolan vid kl8 så åkte jag till stallet, jag började ju inte förrän halv 1 och hade dessutom bara en lektion. Efter lektionen så gjorde jag, Fredde, David och Pontus en skoluppgift som vi har i naturkunskapen, typ orientering i Rynningeviken och Oset, och sen åkte jag till Saga igen och kollade på när Matilda fixade hennes hår och det blev så snyyygggt!! Längtar tills sista maj... 
 
Idag så har jag bara varit i stallet och tagit det lugnt, mockat och fixat och sen red jag en jättelång tur på ca 6 km i alla gångarter och det tog ca 45min! Kom hem vid 7 och nu ligger jag i sängen och rensar bilder på både dator och mobilen, skulle tagit en pw men kom hem så sent så tar en imorn istället för då är jag hästledig! På fredag ska Sabine hjälpa mig med håret igen så får vi se om det blir ljusare. Ska spendera denna i helg i Hjortkvarn med så lär inte uppdatera då i alla fall, ha en trevlig helg! 
 
Vänstra bilden är från i fredags och den högra i lördags, har dock inte gjort något mellan bilderna..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback