Life as we know it

Hej igen, inte så längesen sen sist! Tänkte bara dra en snabbis om skolan (fattar inte varför för det är ju inte direkt kul att läsa heh); jag är närvarande varje dag, alla prov och redovisningar har gått bra, jag satsar allt nu när jag snart går ur skolan för att jag tänker inte faila nu! 38 dagar kvar...
 
Långhelgen spenderade jag tillsammans med Simon för det mesta. Men på valborg så var jag däremot med Linn, först lite förkrök hos henne, sen fortsättning på det i Kumla och sen partaja vi i limon! Det var en bra kväll, sen somnade jag bredvid min bästa. Torsdag och fredag så somnade jag både dagarna innan 12 haha, gjorde egentligen ingenting speciellt, hästledig på torsdagen och i fredags var jag bara trött.. På lördagen ville jag dra till Springmeet i Kvarntorp och sen Mom Norrköping på kvällen, men hade arbetsdagar i stallet så blev inget med det. Var på fest i alla fall i Mosås och firade två puddingar! Återförenades med en saknade vän, STORT PLUS. 
 
Imorn går jag i skolan mellan 8-12, sen ska jag försöka fixa min handbroms och efter det ska jag till stallet. På torsdag och fredag har jag ingenting planerat, jag befinner mig nog som vanligt i stallet och i helgen är jag faktiskt hästledig! Hörs sen, pusssss
 
 Min lilla herre som vägrar att stå still haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback