Rista in ditt namn på mig för jag vill veta vad du heter

Hejsan. Jag mår verkligen helkonstigt, jag är glad och så men det har hänt så himla mycket konstiga saker den här månaden så vettefan vad det är som händer egentligen..
Det började med punka på bilen samma dag som vi skulle göra MYN-provet (typ som nationella i fordonslinjen), men som tur var har jag otroligt bra klasskompisar som hämtade mig och vi hann precis dit i tid. Jag fick faktiskt bäst resultat i hela Örebro län! Så det var i alla fall en bra sak, men sen 3 dagar senare så tappade jag telefonen och skärmen sprack.. Och 4 dagar senare så blir jag stoppad av polisen och fick 2400kr i böter.. Lagom rolig vecka. Men inte nog med det, bilen gick sönder idag och som grädden på moset så upptäckte vi idag att min älskade ponny är halt.. Jag känner att precis allt går åt helt fel håll, verkligen käpprätt åt helvete. Ska besikta bilen på fredag också, och vi vet ju hur det kommer gå.. 
 
Min fina, förvuxna, älskade ponny..<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback