Slå mig hårt i ansiktet

Hejhopp! Har blonderat en fjärde gång nu idag och jag tappade massvis med hår när jag sköjde ur färgen, det har inte ens blivit helt blont än.. Så får se om jag blonderar de mörkaste partierna innan jag fixar det sista eller om jag ska skita i det? Kanske vore bäst med min "tur".. Nu ska jag somna till nån film och "tagga" tills imorn, först fordonsredovisning, sen 2 engelska redovisningar och nationella prov på det.. ÅH VAD JAG ÄLSKAR MITT LIV JUST NU
Eller inte.
 
Imorn ska jag åka till hjortkvarn och spendera 2 dygn med min älskling, ingenting kommer bli speciellt mycket bättre men hoppas på att jag kommer må bättre ialla fall. Och jag har faktiskt all rätt till att tycka jävligt synd om mig själv.. Hoppas turen vänder innan studenten i alla fall, 16 dagar kvar!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback