Wild Roses

Hejsan! Blev ingen PW i torsdags och har ingen anding om vad jag gjorde istället heller.. Fy på mig! I fredags så hjälpte Saga mig med håret efter skolan, och jag hade typ ett "nationellt prov"-liknande i fordon på morgonen också och hade punka på bilen så allt var kaos då men tur man har snälla klasskompisar. Håret blev i alla fall ljusare men det är väldigt ojämnt och fult fortfarande, så jag la i en till blekning igår men det blev inte så mycket bättre haha..
 
På fredagskvällen så mös jag bara med min älskling, som alla andra fredagar, och vi slocknade tidigt till film som vanligt. I lördags så vaknade vi typ 9 och då fixade vi oss lite och åt frukost osv sen drog vi och kollade på mopperallyt! Blev skapligt solbränd och nu har jag väldigt fin rand hihi. På kvällen så drog vi in till stan en sväng med Rikard och Linn, men som vanligt så hände det inte så mycket och vi alla var nyktra. Började även bli sjuk under lördagen och när jag vaknade på söndagen så var jag döende typ, men stod ut att följa med Simon till hans bror och familj och äta grillat! Muums.
 
I måndags så stannade jag hemma från skolan för jag mådde fortfarande dåligt och tur jag har en väldigt bra medryttare och lika bra stalltjejer som kan hjälpa en i nöden! Så jag var i Hjortkvarn tills igår och tur hade väl jag att jag var ledig igår, som jag även var idag för nu är jag typ frisk och nu är det snart helg igen! Imorn ska jag kötta på idrotten och sen på kvällen hittar ni mig på truckstop och bilträffen, kom dit! På fredag ska jag njuta av helg och fint väder, pusseeennn. 
 
Vänstra bilden är ifrån idag och högra från i fredags. Blekte mest underhåret och luggen då det var mörkare, syns lite på högra bilden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback